neděle 19. ledna 2014

My Daily BEAUTY Routine

Beauty

Rozhodla jsem se ujasnit si, jaké přípravky vlastně používám, protože v tom mám hrozný bordel, a jak lépe to zjistit, než článkem. Půjde především o vlasovou a pleťovou kosmetiku. V budoucnu jsem chtěla udělat ještě jeden Beauty článek, ale ten spíše přenechám T., protože já osobně používám pouze řasenku a někdy make-up, což také v článku zmíním.

Hair Care

Prozradím vám, co používám na mé neposedné, kudrnaté a věčně roztřepené vlasy. Používám přípravky značky Schwarzkopf. To PROFESSIONAL je tam, protože jsem to nezakoupila v drogérii, ale přímo u mé kadeřnice, a má to lepší účinek.

Let me tell you what I use to make my hair beautiful. I use things from Schwarzkopf Professional.


Začněme šampónem. Ten používám od Schwarzkopf Professional, řadu Bonacure OIL MIRACLE. Mám kudrnaté vlasy, takže jsou hodně suché, proto je musím pořád promašťovat čím se dá. Vlastně každý přípravek na vlasy, který vlastním je založen na olejové bázi.

Let's start with the shampoo. I use Schwarzkopf Professional - Bonacure OIL MIRACLE. I have curly hair, so they are dry a lot. Actually, every preparation I use, is based on an oil.


Po umytí vlasů následuje zamotání turbanu a zhruba půl hodinové čekání (zkrácené hraním). Vlasy lehce vysuším ručníkem a vstříknu do konečků Obnovovací masku, opět na bázi oleje. Tato maska je velmi mastná, proto uvádím "do konečků". Jakmile nastříkám i kořínky, tak si je mohu jít znovu umýt. Krásně voní a skvěle se po ní rozčesávají vlasy. Už nikdy kartáč plný vlasů.

After washing my hair I let it dry in a towel. Then spray it with the repair rescue. It smells very good!


Po vyfoukání fénem (a vyžehlení), větřu olejíček opět z řady Bonacure. Krásně vlasy rozzáří a provoní, a tolik neelektrizují.


Skin Care

O pleť mohu pečovat jak moc chci, a stejně si dělá co chce. Pár přípravků už se mi ale osvědčilo.


Pokud máte citlivou pleť, vřele doporučuji tuto micelární vodu. Já ji používám jak na odlíčení, tak po ránu jen na setření přebytečného mazu. Nikdy se mi od ní neudělaly fleky, a mohu si ji klidně nalít do oka a nic se mi nestane (jinak vždycky rok nevidím). 

If you've got sensitive skin as me, I'd recommend you this micellar water. You can use it to clean your skin or to wipe off the excess sebum. I've never had an irritated skin or he red spots. 


Po umytí pleti namažu všechny pochybné pupínky a fleky gelem od Clean&Clear. Píšou na něm, že účinkuje do 4 hodin, ale mně přijde, že účinkuje hned, jak se s ním namažu. Trochu to pálí, tak minutku, ale poté to ustane.

After that, I cover all the pimples and spots with Clean&Clear gel.


Vše to přikryji krémem od Eucerinu, z řady proti akné. Jen musím vynechat T-zonu, protože tu už mám suchou dost, a krémy proti akné vysušují. 

All of that I cover with a cream from Eucerin, series against acne. I just have to skip the T-zone, because it's the driest part of my face.


Teď v zimě mám hodně vysušené rty. Na ně používám vyživující balzám z Marionnaud. Dokonce i dobře chutná.

Now when it's winter I've got very dry lips, so I use a lip balm from Marionnaud. It even tastes great!


Make-up



 Jak už jsem zmínila na začátku, moc se nemaluji. Ráno na to nemám čas a stejně se mi to všechno během dne smaže. Jsem ráda když si ráno stihnu namalovat řasy řasenkou od Collistar (Douglas), trochu zvýrazním obočí neznámou tužkou na obočí od kosmetičky a spěchám na autobus. Není to tak, že bych nechtěla jmenovat, ale já si ten název vážně nepamatuji. Koupila jsem ji v kosmetickém studiu Kapa, když tu byla akce s líčením a už jí mám tak ostrouhanou, že to nepřečtu.
Pokud se chystám někam na párty či na ples, použiji make-up od Vichy, ten zafixuji pudrem od Dermacolu (došel), namaluji si linky značky KIKO (nikdy nejsou smýt), namaluji si řasy a vyrazím.

As I mentioned I don't use make-up so much. I don't have a time for it. I'm glad that I have time to use a mascara from Collistar (Douglas), I highlight the eyebrows and I'm running to not miss my bus to school. If I'm going to a prom I choose make-up from Vichy and fix it with a powder from Dermacol.

Snad vám to pomůže při dalším výběru kosmetiky.
Rina



Žádné komentáře:

Okomentovat