neděle 13. dubna 2014

B-day NEW IN

Sweet sixteen! 

Vždycky jsem si řikala, že 16 budou velká věc, ale cítím se pořád stejně. Zas tak normální narozeniny to  ale taky nebyly. Kamarádi předstírali, že se na mě vykašlali a kamarádka mi ošklivě popřála a já na ně byla strašně naštvaná, zatimco mi připravovali tajnou oslavu. Tím, co mi dali za dárek mě dostali do kolen a to dokazuje jak mě znají. Od rodiny jsem dostala peníze, za které jsem si také něco nakoupila a podtrhli to jízdou na Segwayi. 

P.S.: MILUJU prodejnu Hollister! Málem jsem si také něco odvezla.


YSL lipstick / le orange  (od kamarádů)


Fossil leather wallet


Pandora bracelet and charm / My princess Tiara



M.A.C eyeliner / už jsem nějaké vážně potřebovala

Miluju svoje kamarády, Pandora balíčky a svojí rodinu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat